Mihaela - Feed-Back

La orice lucru scris, mediatizat, este foarte important răspunsul de la cel căruia îi parvine mesajul... Ce vedeți mai sus este ce mi-a trimis Mihaela de la București, la puțin timp după ce a citit post-ul cu porumbelul azilant... :))) Ca să fiu sadică... pot spune că e plin de vrăbii la mine în curte, 10 găsesc sigur, mai greu cu nimeritul lor, un porumbel am deja... dacă își mai aduce 3 prieteni... punem de rețeta aia rapid! Teo s-a oferit voluntar pentru rezolvat victimele, cu condiția să le jumulesc eu! În vrăbii nu prea are încredere, i-am oferit și niște țărci, dar cică au carnea amară... trebuie să îl cred pe cuvînt! Nu anunțați Protecția Animalelor că ne potolim și singuri! :)))

Comentarii

  1. Iac....e o reteta de preparat vrabii? Mananca cineva asa ceva ?
    Cu siguranta porumbelul e o ea.Mie imi bat cu ciocul in geam dimineata,daca uit sa le pun ceva de mancare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare că daaa... :)) există unii care mănîncă sau gătesc vrăbii!
    Chiar îmi pare rău de porumbița respectivă (acum că mi-ai spus că este sigur o ea), că n-aș putea să o țin!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena