Galeriile comerciale Pacea... un mare fis...

Cit pe-aci sa nu bifez deschiderea "Galeriilor comerciale..." Uitasem de asta, "noroc" ca m-am intilnit cu Lili pe centru, super dezamagita de ce vazuse, dar mi-a zis du-te si tu sa te convingi... Si m-am convins! Mult trimbitatul centru de shopping e un fiasco total! Am gasit la parter, o fintina de ciocolata de inchiriat, un ceva cu rochii de mireasa, costume de ginerica si "poze la minut", asta anuntat pe niste coli A4 prinse pe o draperie, aia aruncata pe o masuta pe care statea casa de marcat si o vitrina cu bijuterii. La primul nivel: una bucata bar, semiluminat, vederea de acolo ar putea fi cumva, da in curtea ingusta unde stateam noi la coada la bilete la film (mi-a fost frica sa merg pina la peretele de sticla sa vad cum se vede de acolo), un fel de taraba centrala cu luminari, sapunuri parfumate, micro-statuete, betigase, un ceva cu niste haine si pantofi, o alta vitrina cu bijuterii... sper ca n-am uitat nimic (pozele de la etaj le-am facut cu telefonul mobil, mai cu jena asa, inca nu le-am descarcat)! Toate aratau a magazin satesc de la Jina, in lichidare de stoc! O tanti care iesea de acolo ii spunea sotului: "na, ca bazarul din Dumbrava s-a mutat aici!" Ei, bazarul din Dumbrava pare totusi ceva organizat fata de goliciunea cu sclipici pe care am gasit-o in galeriile centrale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena