Fasole la nisip...

Ai mei copii s-au apucat de agricultura... in felul lor: au luat niste boabe de fasole, de prin pivnita cred - nu stiu de citi ani erau - le-au plantat in nisipul in care se joaca, printre lopatele si alte chestii, le-au udat cind nu ploua... si au rasarit! Inca n-am reeditat povestea cu Jack si vrejul de fasole dar copiii mei sint tare mindri de plantutele lor, cind le-am spus ca ar trebui mutate undeva si sa le punem araci, ei nu, ca sa punem aracii in nisip! :) Poate reusesc sa mut citeva in sera, ca aici unde sint, la umbra si atit de tirziu puse, nu prea vad eu sa se faca ceva pastai. Oricum, ei se distreaza si deocamdata sint si interesati sa aiba grija de fasolea lor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena