Uite asa era cimpul...

Poate asa vom spune peste putini ani despre zona asta, programata a fi unul dintre noile cartiere ale Sibiului, Cimpsor, conform PUG 2009. Azi m-am anturat din nou pe acolo, cu Radu, cu bicicletele, pretextul era sa mergem la farmacie si la cumparaturi in Strand. Asa desfundat drumul si ingrat pentru o anumita parte a corpului, tot e mai bun decit aventura (sinucigasa in viziunea mea) cu bicicletele pe soseaua Alba Iulia. Deocamdata cimpul habar n-are de planuri urbanistice, se mai aude un ciine, o vaca, o moto-cositoare, miroase a pamint si a fin. Miroase si a arsita potolita. Parca mi-e greu sa mi-l imaginez cu zeci de case si bulevard si mai stiu eu ce, atunci cind cartierul meu nu va mai fi "la tara"...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena