Masa critica

Imi fac mea culpa pentru ca nu stiu inca de la ce vine denumirea, Costi incerca o explicatie potrivit careia biciclistii ar fi cumva masa critica de pe sosele, asta in viziunea soferilor, evident! Critica sau nu, cu masa fara masa, iesirea de azi cu biciletele a fost tare faina, putin mai scurta decit Marsul Biciclistilor si cu aproximativ aceleasi strazi in traseu, singura diferenta a fost ca nu am mers pina la Bahluiului ci am virat dreapta cu vreo doua sau trei strazi inainte. Banuiesc ca ne-au bodoganit o parte dintre cei din spatele volanului, dar le va trece lor! Cred ca am fost in jur de 100 biciclisti, de toate virstele. Puteam linistita sa il iau si pe Radu, daca aveam inspiratia sa studiez traseul inainte. Daca vor reusi ceea ce si-au propus, evenimentul va avea loc in ultima vineri a fiecarei luni. Iesirea din august o voi rata, pentru ceva mai bun, cum ar fi baie si plaja la Mediterana... Distractie maxima celor care vor participa, eu recuperez in septembrie!

Comentarii

  1. vezi aici o explicatie a numeluiȘ
    http://cemerita.blogspot.com/2009/07/azi-plimbare-cu-bicicletele.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, intrasem și eu pe blogul respectiv și am cerut și am primit explicația ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena