The Brothers Bloom

Se pare ca asta este saptamina filmelor! Dupa ce de obicei trec saptamini pina sa vad si eu un film, fie el pe computer sau la televizor, socotind si week-end-ul trecut, deja am vazut trei! The Hangover, simbata, la Adina, fainut, usurel, exact ce trebuia dupa o zi plina (kids all over, caiac si inot); luni, la Max, Billy Elliot, super fain, am plins, evident, emotionanta povestea pustiului... Azi am continuat seria filmelor cu The Brothers Bloom, nu vi-l povestesc, si-a meritat incadrarea in genurile comedie, drama, crima, aventuri, romantic! A avut de toate... inclusiv filmari in Romania, cu castelul Peles (localizat de ei in New Jersey :)) si facut sa sara in aer de eroina principala, Penelope = Rachel Weisz, intr-un spectaculos gest de rupere de trecut) sau cu cazino-ul din Constanta (asta era un teatru in parasire, un fel de bleak-house din Sankt Petersburg). Am ajuns la concluzia ca este chiar sexy Adrien Brody (anul asta am ajuns sa vad si eu Pianistul cu el, impresionanta povestea plasata in timpul celui de-al doilea razboi mondial, cu dramele Holocaustului), cu aerul lui de copil neajutorat intr-un corp de barbat...
De mentionat ca am ajuns la cinematograf citeva minute dupa inceperea filmului, asta pentru ca nu exista un loc de cumparat apa + popcorn (ca sa se cheme ca am fost la film, ne-am molipsit de cliseele americanilor), decit la 500 de metri distanta, pe Mihai Viteazul. Si am intrat cu fetele bijbiind, cu telefoanele aprinse, rugindu-ne sa nu ne rupem gitul... in fata maretei audiente de circa 50 persoane... pacat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena