Azi am supărat o Pitzi blondă...

... cu o mașină mare, destul de nouă din cîte pricep eu despre mașini, o Toyota sau Hyunday, că astea le tot încurc. Îl duceam pe Radu la germană, la Centrul Cultural German, ploua cu găleata și mi-am permis să opresc un minut să coboare Radu direct acolo... și a venit pitzi să iasă din Piața Mare... și a început să claxoneze, zic eu că se va opri cînd vede că trebuie să coboare copilul cu umbrela din mașină (că eu nu puteam coborî cu el că trebuia să ajung la Doru la dentist, deși, avînd în vedere că Doru era creanga cînd am ajuns, mai bine coboram...). Nici gînd... mai bagă o tură de claxoane, mă abțin să îi transmit ceva pînă închide Radu portiera mașinii, în timp ce plecam îi urez ceva de bine... și cînd mă uit în retrovizoare, ce să vezi?! Pitzi murea să iasă din Piață ca să parcheze mașina, pe Lazăr, la trei mașini mai încolo... Îmi pare rău nu m-am putut abține să mai vorbesc ceva singură în mașină, așa cum nu mă pot abține nici acum să o categorisesc drept PITZI!!!

Comentarii

  1. eu in locul tau coboram si ma certam cu ea :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi... sînt sigură de asta, săraca... parcă te şi văd! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,

    Tara aceasta e, din pacate, plina de "pitzi blonde (naturale sau artificiale).

    Sa te certzi cu ele in strada este inutil, fiindca cele mai multe dintre ele oricum nu intzeleg ca exista niste reguli conventionale de coabitare. In revista Cosmopolitan nu scrie ca ai putea sa ai putina rabdare in unele situatii, ci ca trebuie sa te impui ca femeie in orice situatie.

    Deci, de ce ii ceri sa fie amabila si intelegatoare? Vrei sa-i stirbesti orgoliul de pitzi sau sa o transformi intr-o anonima care nu isi exprima public dezaprobarea fata de "tupeul" tau de a-i sta in cale?

    Ti-a trecut prin minte, oare, cat i-ai incurcat programul? Daca a intarziat la coafor sau la terasa din piatza din pricina ta? sau mai rau....daca isi pierdea locul de parcare?

    RăspundețiȘtergere
  4. am patit-o si eu cu o pitzi blonda, care era sa ma calce pe trecerea de pietoni!!, pentru ca n-a vazut-o! (pe trecere, da!)
    I-am facut un semn obscen :D, si atunci a deschis geamul si m-a amenintat ca "se da jos la mine"!! :))))))
    In momentul ala am pus mana pe portiera ei ca s-o deschid si sa-i trag una zdravana, ca sa vada trecerea de pietoni mai de aproape si sa ma tina minte.. Dar n-a fost sa fie, ca tipa s-a speriat si a accelerat plecand in tromba..Moooor de ciuda ca mi-a scapat!! Grrrrrrrrrrrr..

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate si ea a crezut ca iti faceai manichiura :))''că mă apucă tot felul de discursuri la volan... mai ales cînd sînt grăbită, în întîrziere, ca ieri... şi făcea una stînga de pe Alba Iulia de zici că-şi făcea şi manichiura în timp ce vira... ''....Sau poate Pitzi se grabea sa parcheze sa se duca sa isi ia copilul din ploaie ...ideea e ca oprisei nde nu trebuia !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca, știu că sînt multe și de diverse culori, mă gîndeam totuși că va înțelege că e vorba despre un copil și de o ploaie torențială!
    Anca, nașpa experiența ta pe trecerea de pietoni, aș fi vrut totuși să asist, să văd fața speriată a tipei... :)
    Anonim, ce să-ți spun, există situații și situații, nu cred că tanti din cazul meu a ieșit din Piața Mare pentru a parca după colț și nu putea aștepta să coboare fiul meu din mașină, și mai trebuia să și claxoneze insistent! Un pic de toleranță în trafic nu strică nimănui!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena