Puzzle

M-am lenevit... adică sînt într-o pseudo-cură de dezintoxicare de net... încerc eu așa să nu mai pierd atîta timp în fața computerului. Încă nu reușesc treaba asta foarte bine, nu mai blogg-ui atît de des, nu mai intru pe mess de la serviciu decît foarte puțin, în fine, fac și eu ce pot! 
Ce mi s-a mai întîmplat în ultima vreme:
- vineri am văzut primul cățel cu crotaliu albastru în ureche, undeva pe Mitropoliei - m-am bucurat oarecum, pentru că era ”în gașcă” cu încă 5, ce erau fără. Azi am citit în ziarele locale că zona centrală este lăsată ultima la sterilizat așa că mai e o șansă... Oricum, ideea e salutară, o avusesem și eu, mi se pare mai util să sterilizezi cîinii existenți, decît să încerci să le plasezi puii (na, și asta e util, dar eu prefer să nu ajungă să se mai înmulțească, deja sînt înfiorător de mulți);
- mi-au înflorit bujorii... miros foarte frumos și sînt albi și diafani (mamă, ce dulcegării spun!!), azaleea și irișii;
- waki highway din fața casei a devenit waki tomb: în traducere liberă - aveam vreo trei broscuțe ce patrulau noaptea pe acolo, azi am găsit două dintre ele moarte și uscate, probabil din cauza secetei;
- am reușit să îmi fac mașina de tuns iarba să facă precum un picamer, am pălit atîtea cioturi, crengi și pietre cînd tundeam iarba, că era înaltă și avea tot felul de ”surprize” prin ea, și acum vibrează mașina că eram ca Chaplin în filmulețul ăla după ce strîngea șuruburi pe bandă...;
- Radu și Arin și-au făcut cort din crengile tăiate de mine și făceau Tarzan-party în grădină;
- mi-am pierdut duminică ochelarii de soare în pădurea Dumbrava, în timp ce mă dădeam cu bicicleta spre Rășinari, m-am oprit ulterior la firul ierbii pe drumul spre căsuța lui Cosmin și a Adelei (pe care am apucat să îi salut că tocmai plecau). În iarbă a fost chiar fain;
- mai am două zile și zbor spre Paris, așa că... sayonara! 

Comentarii

  1. Daca tot am acum o mostra din ei la mine in bucatarie, pot sa confirm si eu ca-s suuuperbi bujorii tai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tantanaaa... mulțumesc! Sper să mai găsesc ceva din ei cînd mă întorc, atunci îi voi avea înfloriți, cred, pe cei roz.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena