La vie en rose...

Când revin acasă va trebui să scriu mai multe despre Parisul redescoperit zilele astea, nu se compară cu experiența precedentă. De data asta am bântuit de capul meu, pe unde mă tăia capul... Mai am o zi, marți am avionul, nu se pune! Mă declar big fan de...
1. metrou parizian, este super, zeci de linii, bântui peste tot fără nici o treabă.

2. La Defense, merită văzută zona, este superbă arhitectura modernă de acolo, undeva, departe se vede Arcul de Triumf, frumos contrastul.

3. Magazinul Sephora de pe Champs Ellysees, acolo as fi rămas o vreme, aveau jocuri de lumini, stroboscoape, DJ si muzică cool, parfumuri cât vezi cu ochii... should I continue?


4. Montmartre... culori, artisti, sunete... clopotele de la Sacre Coeur, contrabas, chitară, saxofon... un bazar boem... unde găsesti un colțisor deosebit peste tot...

5. Marmura incălzită de soare a fântânilor arteziene de lânga piramidele de la Louvre si Jardins de Tuileries, un parc superb unde am putut povesti in liniste cu Bianca, rupte de agitația Parisului. Si ea mi-a suportat azi si maniile mele de asiatic-fotograf.

Am făcut un mic amestec de fotografii aici, sunt multe de toate, probabil le voi incărca acasă pe picassa web albums.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena