Still biking

Se pare că încă mă ține microbul cu datul cu bicicleta... astăzi am plecat într-o tură cu Doru, ne-a ajuns și Andrei, încă foarte mîndru de frînele lui XTR... dap, ne-a făcut capul mare... cred că voi visa la noapte numai asta. Am mers spre Rășinari, le-am făcut o vizită lui Cosmin și Adelei, la căsuța lor de vacanță, cît să nu folosesc eu tufișurile patriei și am continuat drumul prin pădure. Trebuie să recunosc că mi-a fost cam greu la deal... am făcut ca un tren obosit, dar, am mers pînă la urmă. Doru știa drumul... a zis că ne duce la trageri... mă și vedeam țintă mobilă... în fine, am ieșit în drumul de Poplaca și sufla un vînt și mi-era friiiig... deabia am așteptat să ajung la cimitir, unde parcasem mașina, că eu prin oraș nu mă dau pe bici, doar vară-mea are curajul ăsta... în București... ea e extreme biker...!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena