Lonely


E grav cînd nu știi cine ce pune pe computerul tău. Uite eu am destulă muzică aterizată aici cu ajutorul prietenilor pe la chefuri sau vizite. La un moment dat, am descoperit îngrozită și muzică populară... De vreo cîteva zile ascult un playlist... nip tuck ost îi spune lui, și e melodia asta Lonely, de la Bebel Gilberto... suficient de faină să o ascult de mai multe ori... încă nu este pe auto repeat :), ce mă frămîntă pe mine este că nu găsesc unde sînt salvate melodiile respective pe computer, le văd doar în media player. Puteți roti ochii cu condescendență... women and technic!!!

Comentarii

  1. ei, de data asta nu-s misogin. teo and technic!

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine că mai recunoașteți din cînd în cînd și voi...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a umblat cineva la calculator si m-am trezit cu ceva manele....si cu un joc ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Înseamnă că am fost mai norocoasă... manele nu am găsit... cel puțin deocamdată!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena