Hristos a Înviat!

Am făcut-o și pe asta... prima slujbă de Înviere la care am fost, nu pot să spun că am și urmărit-o, că erau mulți oameni acolo și era destul de greu să fii atent, cel puțin pentru mine. Am fost la Șinca Veche , o mînăstire din județul Brașov, aproximativ 100 km pînă acolo, mi-ar fi plăcut să văd zona și ziua. Ce mi-a plăcut cel mai mult: lumina lumînărilor șerpuind pe deal pînă la mînăstire, sunetul clopotului, cerul pliiin de stele și cum se vedea prin spirala din grota aflată acolo, nu știu cît vă puteți da seama de asta din poze. Sînt multe legende legate de locul ăsta, că ar data din vremea dacilor, că ar fi unul dintre nodurile de energie ale României, nu le cunosc pe toate și nu am apucat să citesc foarte mult despre asta... am ajuns să merg, molipsindu-mă de la entuziasmul Pușei și al Andreei ( Old Friends ), plus Cosmin și alți prieteni.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena