Cu bicicletele pe coclaurii patriei...

Evident pentru toată lumea... e primăvară... și e o vreme numai bună de bîntuit pe coclauri, cam pe unde am fost și noi. Inițial programată să ajungă la Cisnădioara, excursia noastră cu bicicletele a inclus toate potecile pe care le-am întîlnit în cale, cîmpul, chiar și rîul pentru unii dintre noi, aici ne-am cam oprit și am luat-o înapoi. Bine, n-am fost cu toții la fel de haiduci, unii, mai ales eu... am mai coborît de pe bicicletă atunci cînd simțeam că nu sînt în stare să intru prin mocirlă, să urc pante sau să trec peste crengi groase. George le-a făcut pe toate, inclusiv mersul pe buștean (adică nu chiar pe toate că în rîu au fost doar Mămărutză, numele de alint, evident, Andrei și Anca). Mulţumesc Anca pentru reminder! Am făcut și un mini-picnic pe mini-păturica mea... cu sticksuri, alune, portocale, banană, un baton de mars, 2-3 kinder delice... și niște cărți de joc, de canastă... aduse de mama din India (de la templul ăla cu scene erotice)... n-a vrut nimeni să joace cu ele :( Aștept și o continuare, vedem noi pe cînd...

Comentarii

  1. Pe fata o cheama Cristina si pe baiat, prietenul ei, in cheama Mamarutza (sarmanul..)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult, voi modifica şi pe Facebook, să vedem, poate totuşi aflu şi numele real al tipului.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena