Un elefant se legăna...

Et voila! Colecția mea s-a îmbogățit cu cinci mici și drăguți elefanți. Nu unul, cum o rugasem pe mama mea, cinci!!! Doi din Israel (primii doi din dreapta), unul din Iordania (extrema stîngă) și cei doi din prim plan... grațioși și delicați, alb-negru, din Egipt. Unul este din onix alb iar celălalt, din bazalt. Sper că vă dați seama că tot grupul mamei mele se uita după elefănței... acolo plin de cămiluțe, sfincși, piramide și alte alea în miniatură... dar nu, ea căuta elefanți... :) Evident, sînt super încîntată de noii veniți!
A, și a meritat să ia aparatul meu foto cu ea, au rezultat, pe lîngă mult balast (că m-a depășit la poze, a făcut vreo 800) și cîteva fotografii foarte reușite... probabil voi posta o parte dintre ele, frumoase tare locurile pe unde a umblat, mi-au plăcut mult stîncile declinate în zeci de tonuri de roșu, ocru, galben, portocaliu, ale Petrei.

Comentarii

  1. Haha...a convins tot grupul sa se uite dupa elefantei?? Foarte tare mama ta! Deci acum ca ti-ai completat colectia cu inca 5 (!!) elefantei, pot sa optez ptr un alt cadou de ziua ta...Stiu, nu strica niciodata un elefantel in plus, dar ma gandesc ca tot mai bine ti-ar prinde o cutiuta din metal :)) Macar in ea mai poti depozita diverse lucrusoare :)

    P.S. Cum ti s-a parut "Verisoara Bette"? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Talentele mamei de a convinge lumea de diverse, nu trebuie subestimate... plus că te bate la cap pînă cedezi psihic :)
    Hihi, aştept cu nerăbdare ziua mea...

    P.S. Faină verişoara.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena