Un alt fel de Remy

Uite că am evoluat de la șobolănelul din Ratatouille, Remy, la Firmin, eroul lui Sam Savage. Cartea acestuia,"Firmin. Aventurile unei vieți subterane", vîndută în peste 30 de țări și unul din best-seller-urile anului 2008, a aterizat și la mine pe noptieră. Am citit despre ea în Adevărul și mi s-a părut o carte interesantă de citit copiilor mei seara.
Firmin este un șobolan, din cei 13 născuți într-o librărie dintr-un cartier sărac din Boston, în anii '60. Pasionat de ronțăitul cărților inițial pentru gusturile și aromele diferite, începînd cu paginile rupte din "Veghea lui Finnegan", de James Joyce, cu care mama lui căptușise culcușul, ajunge încetul cu încetul să descopere pasiunea cititului. Noi aici am ajuns cu lectura cărții, picilor mei le place, cînd îi întreb ce vor să le citesc seara îmi spun... aia cu șobolanul, Firmin, așa că sîntem în regulă... mai vedem pe parcurs!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena