E 15 Martie și mi-e dor

cînd crește, lumina îmi macină clipele

Călin visează
un picior între taste
altul în groapă

oare ce soție să îmi aleg?
să fie gălbie sau brună
să aibă chipul limpede și ceasuri care ticăie la urechi?
uite, poate i-au crescut maci pe tîmple și o apasă întunericul

6113 zile 5 ore 17 minute
e bine că am scris programul ăsta
adunate diminețile par întotdeauna mai multe
dacă El e acolo mă voi întoarce să-ți spun
nu te speria, zidul nici nu e atît de înalt
dacă te înalți pe vîrfuri îl poți ajunge cu sufletul
cu degetele nu, doare întotdeauna să fii prea aproape de El
tu să fii cuminte, voi veghea să nu te zgîrie prea tare rădăcinile
liniștea e bună, mitache, gîndurile mele îți străbat prin ea visele
și mîinile mele te privesc întotdeauna la fel

............................................................
după o vreme a plecat și tata la el
prea îl văzuse de multe ori așteptînd
singur în poartă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena