DVD versus me

Entry for November 13, 2008

Există mai multe "ziceri" de mare inspirație în zilele noastre... de genul... femeia la volan... barbatul la cratiță... femeia și tehnica... și vaaaiii cît se mai nimeresc cîteodată!!! Spre exemplu, eu, cît mă țin eu de deșteaptă și devreme acasă... am cedat psihic după o jumătate de oră de încercat să folosesc dvd-player-ul tocmai cumpărat. Televizorul merge, ăla merge, toate bune și frumoase... ecranul tot albastru, deși am switch-uit eu pe toate canalele posibile și imposibile, AV 1, AV2 (tocmai m-am ales cu o nouă nelămurire... de ce scrie cifrele mici dupa literele alea mari, daca eu nu am schimbat corpul literelor? oi fi scris vreo formulă implicită despre care, evident, nu am habar?...)...
Acestea fiind spuse... îmi asum imensa mea necunoaștere și sun un prieten... Wish me luck!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena