Raftul Denisei


Entry for February 07, 2009

O colecție cît se poate de interesantă a editurii Humanitas... de aici am citit Istoria iubirii - Nicole Krauss (pe care am amintit-o și mai demult) și Vîrstele lui Lulu - Almudena Grandes (o carte mai șocantă dar dacă n-o privești pudibond și lupul moralist, e chiar o foarte frumoasă poveste de iubire, dusă e drept prin toate extremitățile ființei și ființării). Acum am reluat, din aceeași serie, cartea lui Amos Oz - Poveste despre dragoste și întuneric... fără concurența Istoriei iubirii e chiar ok. Nu știu cum s-a întîmplat, dar în ultima vreme, 70% din lecturile mele sînt din autori evrei sau au legătura cu evreii (vara trecută citeam Paul Auster - Trilogia New-York-ului, de voie, de nevoie, ca să mă lase copiii, le citeam și lor, eram cu ei în vacanță în Grecia, iar la întoarcere, cred că și jumătatea din spate a autocarului a trebuit să îmi asculte lectura de amiază... pe care au adormit și copiii respectivi). Vă recomand cu căldură toate cărțile pomenite mai sus.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena