Bună dimineața!...

Entry for February 01, 2009

Răsfoind eu așa cîteva poze recente cu picii mei, pentru că vroiam să îi trimit Mihaelei, la București, să vadă și ea cum e copiii respectivi, am dat de fățuca asta adormită a lui Arin și mi s-a părut tare reprezentativă pentru momentul trezirii de dimineață. Mîine ei sînt în vacanță, dar mă gîndesc că așa va arăta mama lor... Și încerc să mă încurajez de pe acum, hotărît lucru, nu sînt deloc o persoană care să funcționeze bine dimineața... poate pentru că m-am trezit la ora 5 și de atunci oi fi rămas obosită... și cu chef de somnic, că prea a fost dificilă trecerea la lumea asta... Oricum, mă gîndesc eu că nu sînt chiar atît de groaznică din moment ce îmi mai vine în cîte o zi să îi cînt piciului melodia HiQ... Bună dimineața/te iubesc/zi de zi de tine mă îndrăgostesc/bună dimineața/îți șoptesc/cu fiecare zi/tot mai mult te iubesc... știu sînt o mamă nebună și denaturată, voi pentru ca să încerc să mă schimb...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena