Un fel de Moș...

Entry for December 24, 2008

Să vă spun cît este de dificilă și treaba asta cu Moșul... Și am sărit peste faza cu săniuța și aterizatul pe horn și cu ho... ho... ho... ! că de... am și eu lipsurile mele! Momentul 1... împachetat cadouri în absența picilor purtători de speranțe... momentul 2... așteptat să adoarmă picii respectivi, Arin, ca de obicei, mai tîrziu... că de... încă spera să doarmă cu mine sau să vadă Moșul, măcar o umbră, ceva acolo, cît de mic... că anul trecut se jura pe tot ce vroiai... că el a văzut umbra Moșului cînd le-a adus cadourile... Momentul 3... picii dorm, mers în pivniță să iau cadourile... evident că... vrînd să fac un singur drum... ceva a căzut cu zgomot infernal... nu s-au trezit... pun cadourile cum nimeresc... sub brad să fie, că restul nu mai contează... și să vedem mîine... că nu sînt chiar ce-și doreau ei... dacă sînt o mamă mai comodă și n-am fost în stare să cos hăinuțe pentru Remy, personajul din Rattatouille, adică șobolănelul lui Arin (că Radu l-a dus pe al lui la școală, și dus a fost...)... că îmi făcuse Arin o listă de hăinuțe și alte lucrușoare care i-ar trebui animăluțului... că poate merge cu el la grădi și să nu-i fie frig... Radu cică vroia calculator... am sondat eu oferta de laptop-uri de jucărie de la Metro, păreau cam tîmpițele și pînă la urmă am zis că tot mai bine mă risc să îl las la al meu, și poate reînviem vechiul comp, cît de un paint mai duce el... Una peste alta... misiune îndeplinită! Văd eu mîine dimineață reacțiile picilor... că văd că sînt destul de toleranți... bradul de anul ăsta este cel mai "ciufulit și sărăcuț și un pic molid, cred" din cîți îmi amintesc eu să fi avut în ultimii ani, că de, e cumpărat în ultima zi, și ei tot au spus că e cel mai frumos brad ever...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena