Aseară ți-am luat mărgele...

De fapt duminică... și nu mi le-a luat nimeni, mi le-am cumpărat singură, de la Mineralia, Bursă Naţională cu vânzare, aflată la prima ediție, organizată de Muzeul Naţional Brukenthal, în colaborare cu Grupul "Mineralia", din Baia Mare.

Mi-am cumpărat un șirag din cuarț roz, de care sînt foarte mîndră, cel din mijloc din cele trei roz din fotografie. Îmi făceau cu ochiul ametistele, avînd în vedere că sînt în Anul Mov... dar, citind eu că zodiei mele i se potrivește cuarțul roz, am spus să îi dau o șansă. A fost 60 RON, o sumă rezonabilă, spun eu.

La colțul meu cu link-uri utile veți găsi și site-ul firmei, Viango Grup, din Baia Mare. Nu m-au plătit să le fac reclamă, dar aveau lucruri prea drăguțe ca să nu mai spun și altora. Și dacă vă uitați cît de intens se uită la ele domnișoara din imagine, veți avea un motiv în plus să mă credeți.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena